• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
پژوهش‌های مدیریت منابع انسانی
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 9 (1396)
دوره دوره 8 (1395)
دوره دوره 7 (1394)
دوره دوره 6 (1393)
دوره دوره 5 (1392)
دوره دوره 4 (1391)
دوره دوره 3 (1390)
شماره شماره 2
شماره شماره 1
دوره دوره 2 (1388)
دوره دوره 1 (1387)
. (1390). عوامل انگیزشی ارتباطات اثربخش در سازمان‌های دانش‌محور. پژوهش‌های مدیریت منابع انسانی, 3(1), 141-165.
. "عوامل انگیزشی ارتباطات اثربخش در سازمان‌های دانش‌محور". پژوهش‌های مدیریت منابع انسانی, 3, 1, 1390, 141-165.
. (1390). 'عوامل انگیزشی ارتباطات اثربخش در سازمان‌های دانش‌محور', پژوهش‌های مدیریت منابع انسانی, 3(1), pp. 141-165.
. عوامل انگیزشی ارتباطات اثربخش در سازمان‌های دانش‌محور. پژوهش‌های مدیریت منابع انسانی, 1390; 3(1): 141-165.

عوامل انگیزشی ارتباطات اثربخش در سازمان‌های دانش‌محور

مقاله 7، دوره 3، شماره 1، بهار 1391، صفحه 141-165  XML اصل مقاله (290 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
چکیده
هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل مؤثر بر «مدیریت اثربخش ارتباطات مبتنی بر انگیزش کارکنان دانشی در سازمان‌های دانش‌محور» است که پس از بررسی وسیعِ ادبیات موضوع، این عواملْ شناسایی و مدل اولیه‌ی پژوهش استخراج گردید. رویکرد پژوهش کاربردی و روش اجرای آن توصیفی پیمایشی می‌باشد. نتایج، نشان داد که اصلی‌ترین عوامل مدل برای دست‌یابی به اهداف پژوهش «اعتماد سازمانی، توجه به کیفیت کار و اهمیت‌دادن به افکار خلاقانه و فعالیت‌های نوآورانه، سبک‌های مدیران در ارتباطات و تعاملات با کارکنان دانشی، انجام کار تیمی و پروژه‌ای اثربخش، وجود اصول و ارزش‌های اخلاقی فراگیر، ایجاد روندهای پایدار به‌جای اتکا بر اشخاص» می‌باشد
کلیدواژه‌ها
: سازمان¬های دانش‌محور؛ کارکنان دانشی؛ ارتباطات اثربخش؛ انگیزش؛ اعتماد
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 1,709
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 813
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.